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Battlefield 2 Update V1.3 | Saturday, 27.05.2006 10:53 | Das Battlefield 2 Update V1.3 steht zum Download bereit. Es gibt wieder 2 Möglichkeiten für ein Update:
1. den Incremental-Patch mit 83 MB (Voraussetzung ist eine installierte Version V1.22) 2. das komplette Update mit 438 MB (kein vorheriger Patch nötig)
Die Updates findet Ihr in unserem Downloadbereich.
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Neue Features:
- Neues Commander Spielzeug: Der Commander ist nun in der Lage DPVs, bzw. FAVs an die Soldaten zu verteilen. Wenn ihr also auf den Weg zur Front euer altes Gefährt verloren habt, könnt ihr den Commander jederzeit um ein neues bitten.
- Coop Modus: Wie der Name schon sagt, könnt ihr hier zusammen mit Bots spielen. Das verhalten der künstlichen Mitstreiter kann wie folgt verändert werden:
Anzahl der Bots kann festgelegt werden. Verteilratio der Bots. Wenn der Wert beispielsweise auf 25% gesetzt wird, bedeutet dies, dass 25% der Bots in Team1 und die restlichen 75% in Team2 spawnen. Team1 ist immer MEC und China, während Team2 USA und EU sind. Der Schwierigkeitsgrad kann von 10 (sehr einfach) bis 100 (ultra stark) geändert werden. - Das Kit, welches ihr zuletzt benutzt habt, wird euch auch in der nächsten Runde und bei einem Mapchange erhalten bleiben. So müsst ihr nicht ständig wieder eure klasse auswählen.
Bugfixes:
- Fixed issues with remote console and linux server
- Fixed custom server messaging. To send a private message directly to a player use the Python syntax: host.sgl_sendTextMessage( playerid, channelid, typeid, text, flags ) for example: host.sgl_sendTextMessage( 0, 14, 1, "Message goes here", 0 )
- Prevented ban list from being cleared in the event of a server crash.
- Fixed the bug where helicopters abandoned in the air would continue flying.
- Fixed issue with player not properly ranking up on servers where they continuously play.
- If the player joins a squad while dead, the player will not be able to use the squad leader as a spawn point until they have respawned once.
- Flag Capture bar now reacts accurately to players entering the capture radius.
- Fixed bug where friendly vehicles showed as valid targets
- Friendly Vehicle lock: Lock-on weapons do not lock on to friendly vehicles. The box with an X through it will still appear, but a lock tone will not sound and then if fired, the missile will not track the friendly target.
- Fixed bug that altered mini map functionality
- Adjusted missile count on BF2SF helicopters.
- Fixed bug with Special Forces rank names.
- Fixed repairing HUD for the engineer when in a vehicle
- Adjusted award criteria
- Fixed a client crash after entering 300 characters into the IP address using "connect to IP"
- Fixed a tech hang when creating a single player account from an offline account
- Fixed crash when switching from BF2 to BF2:SF (or vice versa)
- Fixed a crash caused when a player is joining a map and another player logs into the same account
- Fixed a Dragon Valley exploit
- Fixed a bug on Zatar Wetlands where AA missiles would not lock onto oil towers
- Fixed a bug that caused the Eurofighter explosion to appear as a Mig-29 wreckage
- Armor Bar removed from occupied machinegun emplacements
- Fixed a bug on Kubra Dam and Zatar Wetlands that caused enemy AA sites to not display in bombing HUD
- Special Forces - Firing crossbow from open vehicle position causes others to see player weapon firing
- Fixed Repair Hud for the engineer when in a vehicle and repairing a team mate vehicles
- Fixed a bug on Strike at Karkand where players were able to get inside a building by Train Accident when FF is turned off
- Fixed the commander toys on Wake Island 2007 so that the US can no longer disable the Chinese artillery
- Fixed a bug in Zatar Wetlands 32 where commander assets were not being properly dropped to the location specified by the User.
| Baumwoll-Auge-Joe |
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